Ook de Voetbalschool gaat weer verder. Omdat we zoveel mogelijk kinderen de mogelijkheid willen bieden om extra te voetballen, hebben we besloten om iedereen t/m 12 jaar nogmaals de kans te geven om zich aan te melden en mee te doen.

Wie:

Doelgroep jeugd t/m 12 jaar (jongens & meisjes). Voor leden en niet leden op zaterdag van 10.00 – 11.30 uur op het voetbalveld van V.V. Ophemert. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM & adviezen van de KNVB.

Wanneer:

Zaterdag 16 mei
Zaterdag 30 mei
Zaterdag 13 juni
Zaterdag 27 juni
De voetbalschool staat onder leiding van André Verbeek, trainer 1e elftal van V.V. Ophemert.

Kosten:

€ 14,50 p.p. voor leden, € 17,50, p.p voor niet leden. Je geeft je op voor 4 trainingen. Betalen per bankoverschrijving voor de eerste Voetbalschool. Deelname alleen na aanmelding & betaling.

Inschrijven:

Zo snel mogelijk per e-mail (info@vvophemert.nl) ovv. naam, leeftijd en telefoonnummer.