KNBV

KNVB NUMMER

V.V.Ophemert is aangesloten bij de KNVB zodat de teams aan de KNVB-competities mee kunnen doen. Elk lid (ook de trainers en leiders) is ook lid van de KNVB en heeft een KNVB nummer. Dit nummer wordt gebruikt bij het digitale wedstrijdformulier en KNVB-activiteiten.

Het nummer wordt bij inschrijving bij V.V.Ophemert per mail bevestigd, je kunt het ook opvragen bij info@vvophemert.nl.

DE VOETBAL.NL APP

Zorg dat je aan het begin van het seizoen een recente pasfoto plaatst, je registratie bij voetbal.nl is tegelijkertijd je spelerspas.

Daarnaast vind je ook de uitslagen, standen, programma’s op de Voetbal.nl app en Voetbal.nl website.

Om deze app te kunnen gebruiken moet je je registreren met het e-mailadres wat bij de club aanwezig is. Maak je nog geen gebruik van Voetbal.nl dan kun je de app downloadenen je registreren.
Ben je jonger dan 16 jaar, dan kan alleen de ouder de gegevens wijzigen, zie informatie.

MEER KINDEREN IN HET GEZIN?

Lees dan deze informatie, 2de deel van de pagina.

DE KNVB WEDSTRIJDZAKEN APP

Ben je betrokken rondom de zaken op het wedstrijdformulier?
Ben jij dus aanvoerder, teammanager, wedstrijdscretaris of clubscheidsrechter?

Download dan de app Wedstrijdzaken.

Dé app waarmee je digitaal het formulier voor alle zaken rondom een wedstrijd vastlegt. Registreer je in de app met het e-mailadres wat bij de club aanwezig is. De inloggegevens voor Voetbal.nl en de KNVB wedstrijdzaken app zijn hetzelfde.

KNVB FAQ

Heb je een vraag over de KNVB, de competitie, baaldagen, etc?
Kijk dan bij de veelgestelde vragen van de KNVB.