CLUBKLEDING

IN BRUIKLEEN

V.V.Ophemert rekent geen bijdrage voor kleding aan haar leden, maar verwacht wel dat iedereen netjes met het materiaal omgaat dat hij/zij in bruikleen heeft gekregen, zodat de teamtas compleet blijft en trainingspakken en tassen ook weer door een volgend team gebruikt kunnen worden.

DE TEAMTAS

Voor elk team is een teamtas met gesponsorde tenuekleding beschikbaar, hierin zitten voor het hele team broekjes, shirtjes, keeperstenue(s) en keepershandschoenen in. Bij voorkeur maakt een team gebruik van een vaste wasmoeder/vader, anders rouleert de tas binnen het team. Het is niet toegestaan om elk teamlid zijn eigen tenue te laten wassen!

Bij de witte shirts mag geen gekleurde andere was (ook niet de zwarte broekjes) meegewassen worden. Dit om verkleuring tegen te gaan. De tenues mogen niet in de droger, maar komen bijna droog de wasmachine uit.

De witte sokken moeten door elk lid zelf gekocht worden in de kantine. Uiteraard moeten deze dan ook zelf gewassen worden.

TRAININGSPAKKEN

Voor elk lid is een trainingspak in bruikleen beschikbaar.

De spelregels:

1. Trek het trainingspak voor de wedstrijd thuis aan, zodat je als echt VVO-team aankomt op het sportpark, thuis en uit.
  2. Gebruik het pak alleen voor de wedstrijden met je team, het is niet om in te trainen, spelen of klussen.
  3. Was je pak binnenste buiten zodat de bedrukking mooi blijft.

Aan het begin van het seizoen is voor de pupillen een avond beschikbaar om een pak dat te klein is om te ruilen.

INLEVEREN EN VERZAMELEN

Aan het einde van het seizoen wordt veel materiaal, waaronder kleding, weer ingezameld, gecontroleerd en hersteld. Constateren we incompleetheid of schade, anders dan normale gebruiksschade, dan moet dit vergoed worden, zodat ook het volgende team er weer netjes bij kan lopen.

WAAR MOET JE ZELF VOOR ZORGEN?

Warme kleding om in te trainen, scheenbeschermers, voetbalschoenen en niet te vergeten de witte voetbalsokken! Mocht er onverhoopt iets fout gaan met je voetbalschoenen, dan hebben we schoenen voor je te leen in de kantine.