IN HET KORT

OPGERICHT 1 NOVEMBER 1967

De vereniging biedt de bewoners van Ophemert en omstreken de mogelijkheid om hun sport, het voetballen, te beoefenen.

Zowel voor senioren als jeugd in KNVB competitieverband.

VEEL VRIJWILLIGERS

Er is een grote groep vrijwilligers actief die alle teams trainen en begeleiden, het volledige onderhoud van gebouw en velden verzorgen, onze eigen kantine beheren en vele activiteiten organiseren.

BETROKKENHEID VAN DE OMGEVING

Belangrijk voor onze vereniging zijn onze sponsors, de donateuren, de club van 20-50 leden, iedereen die onze sponsorlopers steunt en jaarlijks de gevente heerlijke oliebollen koopt.

HET SPORTCOMPLEX

Met behulp van sponsors en vele vrijwilligers is de afgelopen jaren het sportcomplex gerenoveerd, hebben we nieuwe lichtmasten gekregen en zijn de kleedkamers en kantine volledig vernieuwd. De nieuwe wensen voor het verbeteren van de ingang en opslag staan al weer op de planning.

FEEST GEVEN?

U kunt als particulier of bedrijf bij ons uw feest vieren. Dat wordt een superleuk feest en u steunt gelijk deze mooie vereniging!

VOETBAL EN MEER

Jaarlijks worden vele leuke anderen activiteiten georganiseerd. Einde seizoensactiviteiten voor de oudere jeugd, Tentenkamp voor de min-E, het Stratentoernooi, de vrijwilligers-barbeque, kijk eens op link-activiteiten.