Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Kaboutervoetbal

Ben jij 4,5 of 6 jaar oud, doe dan mee met onze Kaboutertraining! Graag even aanmelden via info@vvophemert.nl, tot woensdag!

Oliebollen verkoop

Ophemert

Vrijdagavond 17 november komen onze jeugdleden bij u langs met lekkere verse oliebollen.

Sinterklaas bij de training

Sportpark de Kapelhof Kapelstraat 21, Ophemert, Nederland

Vanavond krijgen de jeugdteams tijdens de training hoog bezoek van Sinterklaas en zijn pieten.

Winterstop

De winterstop is begint maandag 18 december, maandag 8 januari starten de trainingen weer in de zaal. Fijne vakantie! ☃️🎄

Nieuwjaarsclinic & Snerttoernooi

De jeugd AC organiseert ‘s ochtends een Nieuwjaarsclinic voor de jeugd. Na de gezamenlijke lunch neemt de senioren AC het over met het Snerttoernooi voor de senioren (vanaf de JO16) om het jaar goed te starten. Gelukkig nieuwjaar! 🥂💥🎉

Nieuwjaarsreceptie

Graag nodigen we je uit om met ons op zaterdag 6 januari van 16.00 - 19.00 uur te proosten op een sportief nieuwjaar tijdens onze nieuwjaarsreceptie in de kantine van VVOphemert.

Schoolvoetbal groep 7 & 8

Sportpark de Kapelhof Kapelstraat 21, Ophemert, Nederland

Woensdag 3 & 10 april wordt het Schoolvoetbal toernooi van de gemeente West Betuwe op onze velden gespeeld.

Schoolvoetbal groep 5 & 6

Algemene Ledenvergadering

Sportpark de Kapelhof Kapelstraat 21, Ophemert, Nederland

Graag nodigen wij onze (ere)leden, ouders/ verzorgers van onze jeugdleden, trainers, leiders, scheidsrechters en andere betrokken bij onze vereniging, uit voor de Algemene Leden Vergadering op woensdag 17 april