• Dit evenement is voorbij.

Uitslag Rabo ClubSupport

12 oktober 2023 @ 19:20 - 21:00

De stemperiode van Rabo ClubSupport voorbij, je bent ongetwijfeld nu al benieuwd naar de uitslag van jouw club of de clubs waar je op gestemd hebt! Graag nodigen we jou daarom op donderdagavond 12 oktober uit voor een spectaculaire online finale-avond met niemand minder dan wielrenster Annemiek van Vleuten. Mis dit niet en meld je snel aan!

Anderhalf uur entertainment met het comfort van thuis
Vanaf 19.20 uur openen onze virtuele deuren en kun je vanuit het comfort van je eigen bank of stoel deelnemen aan de finale van Rabo ClubSupport. Nog leuker is natuurlijk als je dit samen met je club doet!
We starten om 19.30 uur en tegen 21.00 uur ronden we af.

Hoe zit jij erbij? Maak kans op een leuke prijs!
Dit jaar hebben we nog een extraatje! Stuur ons tijdens de finale-avond een leuke foto van hoe jij erbij zit. Kijk je alleen, met je familie of misschien wel met je club of vereniging? Wij zijn benieuwd!  De twee leukste foto’s winnen een extra financiële bijdrage die naar een club of vereniging naar keuze gaat.
Tijdens de avond zelf hoor je meer over deze ludieke actie. Maar…wees alvast voorbereid!*

Aanmelden
Inschrijven voor de finale-avond kan tot en met zondag 8 oktober via de oranje button rechts bovenaan met uw naam en e-mailadres, indien van toepassing de naam van de club. Daarna ontvang je een paar dagen voor aanvang per e-mail een deelnamelink van ons, zie ook je spambox. Uiteraard kun je deze link ook delen met alle clubleden, zodat iedereen de live-uitzending kan bekijken.